Łączna liczba wyświetleń

sobota, 6 kwietnia 2013

Sportowo

Po prawie miesięcznej rozpuście biorę się w garść. Dziś o 7 zaliczyłam basen, kupiłam nowy karnet.
Na śniadanie pomidorki. Muszę, muszę, chcę :)
Mam plan żeby za rok o tej porze mieć wagę idealną.
Potrzebuję jeszcze 20 kilo i kupię wymarzone bikini ;), no może ładny jednoczęściowy strój.

Och już się nie mogę doczekać. Całe życie byłam gruba, przez chorobę coraz grubsza, przez chemię monstrualna. Dam radę :))))))

A oprócz tego to sobotę dzisiaj mamy, tak zwane luzy, dobry obiadek, spacerek, spanie :)))
Miłego więc weekendu.
Czy ktoś odchudza się ze mną? Zapraszam :)

13 komentarzy:

  1. Ja jak najbardziej
    Wracam do B i wracam do diety:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczynam diete i sport,dzisiaj koncze oczyszczanie watroby wg Tombaka, rewelacja -95 kg zywej wagi a czuje sie leciutko jak koliberek!!!!Takie oczyszczenie watroby ma totalnie pomoc przy odchudzaniu,Aniu polecam naprawde. Moj cel narazie to 10 kg do 1 czerwca, powodzenia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super 95 kg? Wow. Ja przez rok 30. Napisz jaką dietę stosujesz. Ja mam plan żeby do 1.05 -5kg. To mega wyzwanie dla mnie.

      Usuń
  3. Ja też się przyłączam!!!
    Siłownia trzy razy w tygodniu, a dodatkowo odpalam codziennie Ewy Chodakowską i jej wygibasy :)
    Porzucam białe pieczywo i słodycze.
    Takie oto moje wiosenne postanowienia! :)
    A w kupie to zawsze raźniej co?! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to super dziewuchy w kupie raźniej. Trzymać się i nie podjadać:) Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj,zle mnie zrozumialas,ja waze 95 kg i po tym oczyszczaniu watroby to czuje sie 100 razy lepiej,a teraz planuje schudnac do lata,odstawiam nalog-czyli slodycze noi mniej tluszczu,plus sport.Ale dla ciebie szacun!!!!! 30 kg-szok, to pewnie dalej dasz rade, no to sie wspolnie trzymamy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz źle zrozumiałam. No schudłam sporo, ale od miesiąca moja mobilizacja jest beznadziejna. Dlatego zaczynam na maxa. Zasady mam podobne jak ty. No to ciśniemy :))

      Usuń
  6. Mam szczęście- nie uczestniczę w Waszej imprezie, ale wspieram duchowo wszystkie monstra- wieloryby- czy jak tam siebie określacie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działajcie, działajcie trzymam kciuki za Was i do dzieła dziewczyny. Może zamiast siłowni spacerek w plener?

      Usuń
  7. jakaś ty szczęśliwa w tym realu..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za realizację planu! Ambitna jesteś - o 7 na basenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja Ciebie tylko proszę...zanim coś wpłacisz- sprawdź dokładnie!

    OdpowiedzUsuń