Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 9 lipca 2013

Uciekam:)

Jestem wykończona. Remonty, praca, remonty, obi, castorama, obi itd
Końca nie widać.
Czasu pisać nie mam, bo i mam poczucie że nie ma o czym.
Siły już nie mam myśleć o raku, bać się.
Dla ciekawych ostatnio wymyśliłam sobie raka kolana, raka pachy, plecy też gdzieś tam były.
Jedna wielka schiza, a żyć jakoś z tym trzeba.
Po cichu czytam was wszystkich, czasem ryczę a czasem kibicuję, jeszcze innym razem sie nie zgadzam.
Ale zawsze ciepło myślę.
Jutro uciekam sie wakacjować, zostawiam za sobą wszystkie problemy.
Niech się dzieje co chce :)))))

9 komentarzy:

  1. Baaaardzo udanych wakacji !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpoczywaj Kochana na maksa!!!! Niedługo do Ciebie dołączę... w sobotę zmykam nad moje ukochane morze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpoczywaj i nie zaprzątaj sobie głowy gupimi myslami:-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania
    Wybacze ci jak mi powiesz, ze ZE MNA ZAWSZE SIE ZGADZASZ
    :))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, zainteresowalas mnie, Twoj blog, chcialbym Cie poznac, popisac, pisze poezje dostepna tu: http://poema.pl/kontener/21374-nekroprzyjaciel
    Mam nadzieje ze odpowiesz- moj mail: psychoartyzm@onet.pl
    Chcialbym po prostu Cie poznac, popisac
    Pozdrawiam, Rafał

    OdpowiedzUsuń
  6. No to guuuupim myślom mówimy "won"!
    A Ty Waćpani odpoczywaj, a po powrocie KONIECZNIE napisz, gdzie byłaś!
    Należymisie - ja w tym roku mam urlop stacjonarno - domowy - życie, po prostu życie.
    Ale Tobie kibicuję i serdecznie ściskam - i życzę mnóstwa wakacjowych wrażeń!:***

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja niedługo Wrocław odwiedzę :P i już się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tu po raz pierwszy, ale życze Ci miłych wakacji i w ogóle powodzenia!

    pozdrawiam
    O kulturze

    OdpowiedzUsuń