Łączna liczba wyświetleń

piątek, 1 marca 2013

Głupi człowiek

No i poćwiczyłam, a plecy mnie bolą teraz... Ależ człowiek słaby, pewne partie mięśni to chyba mi sie w ogóle nie wykształciły.
Pijąc poranną kawkę myślę jak bardzo chciałabym żebyśmy wszyscy byli, były zdrowe. Żyły sobie spokojnie, nawet biednie, bez luksusów ale w spokoju. Marzę o życiu gdzie problemem jest niewyrośnięte ciasto. Marzę o wewnętrznej przemianie, żebym zmądrzała. Czy wy wiecie, że ja po tym wszystkim jestem w stanie rozkminiac przez godzinę czy na planach elektrycznych ustalić włączniki na tej, czy na tej ścianie. Wściekam się przy tym, wszystko traktuję tak strasznie serio, zbyt serio.
Przecież po tym wszystkim powinnam mieć w nosie głupie włączniki i wykorzystać tą godzinę na spacer, książkę. Mam do siebie o to żal.
Boję się, że jeżeli zło wróci (tfu tfu, puk, puk, puk) to będę miała świadomość, że marnowałam swój czas.
A czy wy ? a wy jak? czy żyjecie jak dawniej, czy po nowemu?

Chyba już o tym pisałam i dalej nic się we mnie nie zmieniło. Ale jutro wybywam na tydzień w góry, postaram się tam zdystansować, zmądrzeć. Niestety nie będzie tam internetu. ściskam

17 komentarzy:

  1. Góry mądrzą człowieka
    jedz
    zapomnij się

    i się nie przejmuj
    to, że zależy cina tym,żeby wyłączniki były we właściwym miejscu to bardzo dobrze, to normalne, bo za ro k czy dwa zechcesz coś podłączyć, szlag cię trafi, że nie masz gdzie, zestresujesz się a rak się ucieszy :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Ryba ty to mnie zawsze rozbawisz do łez. I love you kurna strasznie :)))

      Usuń
  2. Sam fakt, że widzisz co tak naprawdę jest dla Ciebie ważne w życiu świadczy o Twojej przemianie;) Teraz wystarczy tylko tą świadomość przemienić w czyny. Powodzenia!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To wszystko nie takie proste, pol roku temu zmarl mlodszy brat na raka,a ja sie koncze,od paru dni takie dusznosci i bole ze juz o niczym innym nie mysle jak o raku pluc lub srodpiersia. Leze sztywna, jak przezyje to sie odezwe, pozdrowienia dla wszystkich!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Włączniki są ważne, bo mają Wam służyć, a nie wkurzać.
    Nie czyń sobie wyrzutów, żyj jak chcesz, jak lubisz...
    I nie czyń sobie wyrzutów z tego powodu..
    Nie można ciągle żyć na szczytach, a poza tym co to znaczy zmądrzeć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zofijanka otóż zmądrzeć dla mnie, to nie zajmowac się pierdołami. Bo gdyby został mi dzień życia to w dupie miałabym włączniki. Ale pocieszyłyście mnie, mogę sie jeszcze troche powkurzać :)

      Usuń
  5. Życie składa się z drobiazgów, z tzw. pierdół.
    Czyż jako takie nie jest same w sobie przyjemne ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się nartuję, w piątek kolejna runda.
    Ściskam najcieplej:***

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjmij zyczenia Kobieto "CZYTANA" od drugiej kobiety choc nie z samego rana:) Niech dzien caly bedzie radosny, badz zdrowa i aby do wiosny! Szczecia zycze Tobie, sobie i wszystkim kobieta na calym globie! By marzenia sie spelnily a nas chlopy wyreczyli! My dzis drinki i kaweczki , nasze swieto dzis Babeczki!!!!

    OdpowiedzUsuń