Łączna liczba wyświetleń

środa, 20 lutego 2013

Spinam dupę i ćwiczę

A więc dziś o dietach.
A więc cały dzień jem zdrowo, mało ale często, warzywka itp, po południu ćwiczę, a w nocy....
W nocy potrafię wstać i zeżreć kanapkę i batonika albo musli. Ja pier.... jaka jestem wtedy na siebie wściekła.
Dieta numer dwa, trzymam się cały tydzień, waga spada, a w weekend idę na imprezę, a tam alkohol, świństwa, a na drugi dzień ssanie i waga wraca.
Tak oto wygląda moja dieta od miesiąca. I przełamać się nie mogę.
No więc dziś kolejny zdrowy dzień, godzina basenu (Dorothea ;)) a przede mną noc.....zobaczymy:)

Muszę się wziąć, mam jeszcze w zapasie 15 kg, oddam za darmo, przesyłka gratis:)

Taki to oto wpis, nie rakowy, babski, codzienny.
Specialne buziaki dla Edyty, że się odezwała ;***

14 komentarzy:

  1. Anusiu, polecam jabłka i surowe marchewki na przegryzkę nocną

    OdpowiedzUsuń
  2. Porządna godzina?
    Wypływana???
    Bo sprawdzę!:P
    Ja się wczoraj znorałam basenowo na amen, ale szczęśliwa byłam jak dzika norka:)

    A może dobry dietetyk by pomógł?
    Miałabyś poczucie, że ktoś Cię prowadzi, dieta byłaby zbilansowana. Samej trudno, naprawdę.

    Przesyłek od Ciebie nie odbieram!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ja wiem jak trudno, przypominam że mam za sobą 1,5 roku i 30 kilo :))) jupiii:)
    No i teraz takie chwilowe rozdyscyplinowanie mnie naszło :)
    Godzina wypływana bez zatrzymania, tętno utrzymane. Ide spać, trzymać kciuki żebym nie żarła.
    p.s fenomenem jest że na to nocne obżarstwo budzę sie zawsze o tej samej porze :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cukier! cukier do kosza, ze wszystkiego.
    ostatnio byłam w szoku widząc to:
    http://www.people.com/people/article/0,,20675066,00.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram, cukier precz i jedz normalnie tylko bez słodyczy- zamiast nich tak, jak radzi Gaga owocową przegryzkę- jest w czym wybierać. Właczyłabym na śniadanko owsiankę z suszonymi owocami- syci lub kaszę jaglana zamiast musli z jagodami , śliwkami, figami. Spróbuj.

      Usuń
    2. jagody, śliwki i figi oczywiście do kasz. Są jeszcze mrożone truskawki, maliny , wiśnie. Nieco miodziku do smaku i gotowe.

      Usuń
  5. Nocny głód, skąd ja to znam...

    OdpowiedzUsuń
  6. według moich wyliczeń to jak pójdzie te 15 to znikniesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostre, no ja też tak właśnie wyliczylam
      A niedawno pisała czy kilo do oddania
      Hm

      Usuń
    2. Rośniem ,jak na drożdżach !!!

      Usuń
  7. Skąd ja to znam. W dzien nie mam apetytu, ale jak nadejdzie wieczór-siedzę przy lodówce :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo jedzenie jest takie przyjemne :) Całe szczęście, że ćwiczenie też takie bywa. Dołączam swoje 10kg do oferty, ze szczególnym uwzględnieniem brzucha, do którego najlepiej pasują ciążowe ciuchy. Reszta może zostać :D

    OdpowiedzUsuń