Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 5 lipca 2012

Proponuję sabat...

Kochane mamy lipiec, nie da się ukryć. Myślę, że ostatni rok pisania, płakania, wku....nia i wspierania się wzajemnego należałoby jakoś uczcić. PROPONUJĘ SABAT...
Może wrzesień, kiedy każda się już wywakacjuje i będzie ogólnie dostępna? Można sprawdzić możliwości dojazdowe każdej, ustalić jakieś miejsce, może nocleg. Może okaże się, że któraś ma wielki pałac i może nas wszystkie ugościć. Co wy na to blogerki? Rybeńki?
Jeżeli macie jakieś opory bo lepiej nie, bo może wstyd lub zwyczajnie się nie chce, nie ma potrzeby to też napiszcie. Nic na siłę. Dzisiaj pomysł jest, jutro nie ma:) Myśleć i pisać...

7 komentarzy:

  1. rozwiązanie jest proste: amazonki.net. Sabat chyba planowany na wrzesień. Można się wtopić w tłum :) Pasi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja bardzo chetnie...
    Ino tylko dalekom zamieszkala jest
    Bede podgladac co ustalicie na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj sabat był w Maju, no no coś mało chętnych. Czekamy dziewczyny, czekamy...

    OdpowiedzUsuń
  4. anno, ale jaskółki donoszą że we wrześniu też..

    OdpowiedzUsuń
  5. Taakkk??? No to może faktycznie warto przemyśleć, tylko chętnych mało, może trza im więcej czasu...
    Bedziem myśleć i czekać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam Twojego bloga codziennie choć nie komentuję. I jak najbardziej jestem chętna! świetny pomysł :) Zuza

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, sabaty organizowane przez forum amazonki.net odbywają się w maju i we wrześniu - ja byłam dwa razy, super sprawa :) śmieszne pieniądze to kosztuje, a jest na prawdę fajnie - warunek jest tylko jeden: na taki sabat mogą pojechać osoby, które są zarejestrowane na forum i choć trochę na nim piszą.
    Ja się na wrzesień szykuję, bo w maju przyszłego roku może mi termin wyjazdu kolidować z komunią syna.

    OdpowiedzUsuń