Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 31 lipca 2012

Ogólna bania...

Ale dupa z tą naszą chorobą. Wróciłam i słyszę same złe wieści. Wznowa u jednej, ale to wygramy na pewno, nie ma innej opcji;))) bo kurewsko silna z niej babka. U innej ledwo wykryty, a już z zasraną wątrobą. Kurwa, kurwa, kurwa jak ten świat mnie wkurwia. Czemu to życie to ciągła walka. Pewnie jak to teraz piszę, kolejna osoba podniosła ręce do przerażonej twarzy, a jej życie przewróciło się do góry nogami. No może nie, w nocy lekarze nie konsultują, może się komuś upiekło.
Ja sama żyję w ciągłym strachu, od 2 lat nie było dnia żebym nie myślała o tym skórwielu. Idę ulicą i ugniatam cycki, bo coś zakuło, bo muszę, bo się boję. Paranoja.
Laski we wrześniu zwołujemy sabat, postanowione (tak jak prosiłaś:)). Musimy i już. Jak nie na zorganizowanym wyjeździe to gdzieś po środku. Nasz weekend. Rybeńka, na ciebie tez liczę, szykuj się na samolot!!!

13 komentarzy:

  1. Szkoda mówić. Ręce opadają.

    Czy opowiedzieć kawał o wkurwionej Babie?

    Przychodzi Baba do lekarza.
    -Panie Doktorze jestem wkurwiona. Wszystko mnie wkurwia.......................................
    ................
    No to jak ?
    Opowiedzieć ?????????

    OdpowiedzUsuń
  2. własnie miałam smarować posta u siebie i skrzypieniu i wkurwieniu. Ale luknęłam tu i chyba odpuszczę. tiaaaa.
    Ten skurwiel sieje i zbiera. A macanki...hehe ja też się ciągle macam. Wczoraj wymacałam nowego guza, którego mój mąż nazwał zwyczajnie ŻEBREM.
    aj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znalazłam maila więc skrobię tu.
      spotkanko-ok, mam namiary na chętną blogowiczkę ;)
      popraw link do mojego bloga bo kieruje na stary - Dzięki :D

      Usuń
  3. Anonimowy czyli ja Anna
    Zofijanna dawaj z tym kawałem, a co:)
    Ostre stracie żebra to ja juz mam opanowane, już mnie czasem bolą od tego sprawdzania, bo to przecież niemozliwe żeby zebra były takie wielkie. Wrzesień, wrzesień, wrzesień. Umówione !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczynki, bendem się starać ale wrzesien mam zapluty, ale nie poddaje się łatwo!

    Chociaż od poczatku tygodnia nastrój mam do dupy, do listy ani dorzucilabym niejedno, kurwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. ok, wrzesień. wypadałoby jeszcze ustalić region. Może na priv?

    OdpowiedzUsuń
  6. ok laski, proszę pisać na anulka82@poczta.onet.pl
    ANNA , ZNOWU W ANONIMIE BO PISZĘ Z OBCEGO KOMPA, ALE TO JA:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przychodzi Baba do lekarza w stanie jak pisałam wyżej czyli wkur.....
    -Spokojnie proszę się nie denerwować- lekarz na to. Pojedzie Pani nad morze,tam dużo jodu, wypocznie Pani.

    Po 2 tygodniach Baba wraca znad morza. Może to był Czarny Ląd?
    -Panie doktorze wszystkie mnie wkur.... - te fale, morska bryza, piasek i słońce, i tłumy ludzi. Panie Doktorze jestem wkur..... Niech Pan coś zrobi.!
    -Coś zaradzimy, proszę Pani- to może w takim razie góry.
    Góry- piękne widoki, górskie łąki, kozice, świeże powietrze. Pojedzie Pani,odpocznie,zrelaksuje..

    Wraca Bab z gór wkur...., jak mało kiedy.
    -Panie doktorze wszystko mnie wk..... Tłumy ludzi na szlakach, cieżko się wyminąć, bolą mnie nogi, złapałam zadyszkę, skórę spaliło mi słońce i wiatr.Jestem wkur...... jak nigdy dotąd.
    Co robić?

    -Spokojnie, jest jeszcze jeden sposób na Pani zły stan emocjonalny.
    -Jaki???? - Baba pyta.
    - Seks - prosze Pani, seks. Zalecam Pani seks.

    Po jakimś czasie Baba wpada do gabinetu lekarza i ....
    .............. i co??????????????


    A o czym pomyślałyście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo, w lozku baba do faceta, kochanie jestes anestezjologiem czy chirurgiem? Chirurgiem, przeciez wiesz.
      To mnie rznij a nie usypiaj!!

      Usuń
  8. \w czsie aktu Baba do faceta - wkladasz czy wyjmujesz bo mnie wkurwia hehehehh- czy tak mialo byc?

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, tak chyba tak. Ale się uśmiałam. Dobre kawały, nie ma co. I ,,kurw" trochę poleciało w tym wpisie i komentach i może dobrze, może będzie nam trochę lżej. Dobrej nocki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak miało być Anonimowy
    Panie doktorze no niech się pan zdecyduje , niech mnie Pan nie wk...
    Lepiej sie śmiać niż płakać. To wszystko przez te Twoje powiedzonka Aneczko. Drugom razam nie zaczynaj.

    OdpowiedzUsuń