Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 1 lipca 2012

Takie tam...

Dzisiejszy DDTVN i mąż Magdy..., ja się zryczałam, mój siedział cicho z gulą w gardle. Fajny ten jej mąż, tym bardziej, że nie byli podobno już razem od jakiegoś czasu. I dobrze powiedział, Magda pewnie już tam zap...... na górze i ostro działa:))))
A ja ostro działam w szafach. Ciasno tu u mnie, nie mogę niczego znaleźć, upycham wszystko gdzie popadnie. No więc teraz wyrzucam, robię typowego pilota, przeglądam, mierzę i bum do wora i na śmietnik.
Jak mam porządek w szafach to w życiu mi lżej:) Dodatkowo udrastyczniam odrobinkę swoją dietę, gdyż za dwa tygodnie zaczynam urlop i zamierzam zrobić extra wrażenie na dużej części płci męskiej;))))))))))))))
Dziewuchy, chłopaki, miłej niedzieli życzę i ściskam.

31 komentarzy:

  1. Niestety nie ogladalam, i nie chce mi sie udestepnic w moim kompie, czesem mam problem, jako ta zagraniczn,a nienawidze tego!!
    Zazdroszcze ci dzielnosci, sama postanawiam oproznic szafy i zamiast wielkiej gory do oddania zostaje mi wielka gora rzecz pt. AMOZEJESZCZESIEKIEDYSPRZYDA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam ? :O mam całą masę ciuchów, których prędko nie założę, ale możesiękiedyprzydadzą :/

      Usuń
  2. Hehe, bądż twarda. Ja dzielę na te do wyrzucenia i te do szafy. Potem z tej kupki do wyrzucenia wyciągam spowrotem kilka sentymentalnych łachów i dawaj chyc do szafy. I jeszcze mi się zdarzy pod śmietnikiem coś z tej siaty wyciągnąć i zanieść do domu. Ale w końcu wyrzucam za 20 razem. Ach te baby. Komu kibicujesz? Ja nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spain of kors :) już jest pięknie ...
      :*
      łeb ku słońcu - remember !!

      Usuń
    2. Ja też jednak Spain, ale zadecydowałam przed meczem;) żeby nie było:) Mąż sapie bo postawił kase na Włochy. Dobrze mu tak:)

      Usuń
    3. O mail god. Ależ ich rozwalili:)))))))))))))))

      Usuń
    4. cudownie :) cztery do jaja :)
      dobrej nocki :*

      Usuń
  3. a mi zal wloszczyzny troszku
    oj, bardzo sie ciesze Aniu, ze ty jednak tez masz klopot z odrzutem zbednych rzeczy.
    Ja mam jeszcze ten klopot, ze mam mila umiejetnosc kupowania fajnych rzeczy tanio, mistrzyni wyprzedazy i outletow normalnie. Ale niestety skutkuje to przeciazeniem szaf dramatycznym!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko, a wiesz ile ja rzeczy kupuje bezsensu i wiszą jeszcze z metkami:) Ach te baby:) Rybeńka już po wszystkim prawda? Jak się czujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zalezy co nazywasz wszystkim
      Ja dostaje jeszcze hercie co 3 tyg, plus hormony. Wykancza mnie towszystko. W dodatku w miejscu blizny mam kulke, Lekarze mowia, ze to nic takiego, ale ja juz raz to slyszalam. Za 3 tyg mammo prawde mi powie.
      Jak widac, w glowie mam tak sobie, ale zaczynaja sie wakacje, jade do warszawy, i mam w planach zabic raka zyciem towarzyskim

      Usuń
  5. to dokladnie jak ja chodze po lumpeksach i tu bluzka 15 zlotych tu spodnie 20zlotych i tak sie w szafie zbiera i tak wisza nigdy nie zalozone nawet

    OdpowiedzUsuń
  6. A może jakieś zbiorowe palenie stosów? stosów z ciuchów oczywista..szczególnie tych strychowych które już latami tam czekają.. To byłoby takie oczyszczające...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOBRE!!
      Ze ja na to sama nie wpadlam, ale tak to juz jest, zawsze inni maja lepsze pomysly!!

      Usuń
    2. oj tam oj tam.... jedni myślą drudzy organizują :)

      Usuń
    3. oj, ja tu juz na orgnizacji nie zanm sie ani troche!!!

      Usuń
  7. O zbiorowe palenie łachów - ja sie piszę. Jak zachorowałam to wyniosłam ze swojego mieszkania, nie przesadzę jak powiem, ze połowę ciuchów na śmietnik, dokumenty stare popaliłam, pamiętniki, wiersze (dekadentyzm młodości) spaliłam, wazoniki, bibeloty do kosza. Nie miałam serca do niczego, stare, średnio stare, nawet nowe - do kosza!!!
    W domu wyglądało jakby ktoś sie dopiero wprowadził. A ja właśnie wtedy jak śmieciara odjechała i nie było odwrotu poczułam, że teraz mogę zacząć walczyć z tym skórwysynem. Bardzo oczyszczające. Polecam
    Rybeńko ja tez miałam kulkę (otorbiony kawałek tłuszczu po operacji), a na bliźnie to w ogóle sie cuda dzieją, tu cos twardnieje, tam nierówne. Dla mnie jestes zdrowa. Jeszcze te leki weźmiesz i będzie grać. A jak fryzurka, jestes teraz dupa z pazurem?

    OdpowiedzUsuń
  8. LOWJUWERYMUCH
    wlasnie se palnelam czerwien na ledwoodrastajace pazurki
    pomyslalam, ze lepiej byc eksrawagancka juz do bolu
    Czerwien ala Wisniewski to nie jest ale jednak troszke wygladam jak dupa z pazurem, hi hi hi
    niesamowite co piszesz o paleniu iporzadkowaniu po diagnozie!
    Musze to przemyslec....
    A wlasnie dzis sie dowiedzialam, ze siostra mojej sasiadki ma raka, takiego dokladnie jak ja. To drugi rak piersi w ciagu ostatnich dwoch tygodni... wsrod mojego najblizszego otoczenia...

    OdpowiedzUsuń
  9. co się dziś działo z blogiem???? Już się martwiłam!

    OdpowiedzUsuń
  10. No własnie sama nie wiem co sie działo. Wysłali mi jakiś kod na telefon i sie odblokował. Muszę podpytać.
    dziewczyny niedługo rak będzie jak grypa, tylko że grypa mutuje i bedziemy na nia padać a raka bedą leczyc jak katar. Taka cywilizacjia. Stety- niestety

    OdpowiedzUsuń
  11. oglądałam DDTVN i męża Magdy. Chyba jednak nie powinien czytać osobistych afirmacji Magdy na wizji...
    Ciuchy wyrzucam bez sentymentów. Bibelotów nie kupuję. Palić rytualnie i pozbywać się staroci.- jestem za!
    kowalska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinien -nie powinien.. to chyba nie nam oceniać. co jest dobre co jest złe, co się powinno co nie.. Nie lubię jak się wkłada ramy. Ale rytualne palenie...tak- kiedy?

      Usuń
  12. Może powinien, może nie. Nie wiem co czuje mężczyzna w takiej chwilii i co potrzebuje zrobić, powiedzieć. A mówił pięknie, tak prawdziwie. Ech nie ma co.
    A co do palenia to ja już z Kseną rozmawiałam, trza się spotkać na sabat, wziąć Amriego, Pampę, Ksenę i całą resztę blogerek i się spotkać i łyknąć trochę procentów i nagadać. Ciekawe czy na żywo wygrałaby bliskość przeszłości czy dystans obcych ludzi? W każdym razie ja jestem za:) Czekam na propozycję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A CO JESLI CHODZI O NIEBLOGERKI? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. to zależy jakie wkupne wniosą ;) hehe Sabaty są amazonkowe... Bywacie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze nie, na początku chciałam iść na takie spotkanie, ale jakoś nie wyszło. Bo by mi sie na pewno zachciało od razu wyc i w ogóle, a potem jakoś zapomniałam.
    No nieblogerki po wniesieniu haraczu mile widziane rownież, ale Rybeńka, ty to jestes juz nasza blogerka,nic się nie martw, swój człowiek:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. oooooo
    Alem sie poczuła z samego rana!!
    Lecę powiedzieć mężusiowi z kim sypia ;)
    Haracz wniose bardzo chetnie również;)
    O Sabatach amazonkowych tez nic nie wiem, w dodatku taka ze mnie amazonka jak blogerka, raka piersi mam, ale i cycek po operacji sie ostał

    OdpowiedzUsuń
  17. Aj, jakaż to słuszna uwaga:)

    OdpowiedzUsuń