Łączna liczba wyświetleń

środa, 27 czerwca 2012

zostałyśmy same...

Ale mi smutno. Ta informacja dociera do mnie w bardzo zwolnionym tempie, Przygniata mocniej i mocniej. Dziś wracając z pracy spojrzałam w niebo i poczułam jakbyśmy zostały tu same, bez niej. Bez osoby, która w życiu większości z nas aktywnie nie istniała, ale w podświadomości zawsze gdzieś tam była. Taka piękna, kolorowa. Nigdy nie zapomnę tych wielkich oczu. Niepisana przewodniczka, chodząca nadzieja, że można...żyć i robić to wspaniale, że damy rade, bo ona daje...

12 komentarzy:

  1. Anka, cos czuje ze sie rozklejasz!
    Cos czuje ze zapominasz, co Magda nam przekazuje!
    Masz zyc!! Teraz, tu, a nie uzalac sie!
    Leb do slonca!
    Masz sie trzymac, dla mnie tez!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, jest ciężko... ale musimy pamiętać, czego chciała nas nauczyć Magda!!! Żyjmy jak ona - wykorzystujmy każdą chwilę!!!
    Łeb do słońca:)Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochane moje:) Dobrze dobrze czasami trzeba mnie z lekka opierdolić:) Ale tak jak pisałam brakuje tego zaplecza. Łeb do słońca, obiecuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobudka! puk puk. Nie tak leci ten film!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tak, macie racje. Koniec pieprzenia do roboty, żyć!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zyc!
    Tak jest!
    Wlasnie przyjelam wersje ze zycie jest piekne, i ciesze sie ze dzisiaj jeszcze nie konam.. To ma byc smieszne, jakby ktos sie pytal.
    W ogole wymyslilam powiedzenie, ze jestem tak zmeczona, ze chyba nie dozyje przerzutow i bardzo mnie to rozmieszylo
    Podobno najgorzej jak czlowiek smieje sie z wlasnych dowcipow.
    Trudno, a ja i tak sie smieje i ciesze zyciem...

    OdpowiedzUsuń
  7. xxxxx
    polecam sie na przyszlosc :))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. ej tam.. najgorzej jak człowiek nie chwyta własnych dowcipów...innych też

    OdpowiedzUsuń
  9. ha ha ha
    to prawda
    a lepiej sie smiac z wlasnych dowcipow niz wcale, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  10. prawda prawda..To co? śmiejemy się? :):)paluszkiem kiwam...

    OdpowiedzUsuń