Łączna liczba wyświetleń

piątek, 14 września 2012

Małe podsumowanko ;)

Idzie weekend, ma być ładnie więc dupa w troki. Przede mną dwie ważne imprezy. Dużo okazji do świętowania. I od poniedziałku wskakuję w nowy wymiar. Wymiar dorosły, rozważny i romantyczny.
Postaram się być mniej rozkapryszona, mniej wrażliwa, mniej wybuchowa, mniej oceniająca innych, mniej podirytowana, mniej leniwa, mniej rozpieszczona, mniej płaczliwa.
Będę łagodniejsza, bardziej kobieca, spokojna, pozytywna, bardziej dorosła, częściej się będę uśmiechać i starać się osiągnąć jak największą równowagę :)))
Przestanę również rozkminiać, ciągle myśleć, analizować, wspominać i zadręczać się tysiącem spraw.
Takie to są moje świąteczne postanowienia.
A gdyby tak jeszcze podsumować ostatnie dekady to powiem, że były szalone, czasem głupie, nieodpowiedzialne. Parę rzeczy bym pewnie znalazła, których się wstydzę, z kilku jestem dumna. Mam mnóstwo cudownych wspomnień, przyjaciół. Nawet Ci ludzie z kolonii, kiedy mieliśmy po 12 lat powodują u mnie łezkę wzruszenia w oku. Wszystko pamiętam, pamiętam doskonale. Tęsknię za tyloma rzeczami, zapachami, ludźmi. Wszystko co się wydarzyło ma dla mnie ogromną wartość. Dużo mi życie dało radości, uciechy. Nie można jednak pominąć, że również nieźle przypierdoliło mi w dupę.
Okej godzę się ze wszystkim:) muszę :)).
Mam tylko nadzieję, że ta następna dekada będzie dla mnie dobra, łagodna i pozwoli mi spełnić wszystkie moje wyżej opisane postanowienia, oby ;) Trzymajcie kciuki ;)))))
Chciałabym również pogodzić się z życiem, bo jeszcze trochę mamy ze sobą na pieńku;)
A co przyniesie los? Zobaczymy...

Buziaki

5 komentarzy:

  1. Z całego serca..................życzę Ci słoneczka wesołego, radości, szczęścia - niechaj się spełnia moc Twoich postanowiem i marzeń, kwiaty ścielą drogę, a drogowskazem do dalszego życia będzie miłość i przyjaźń prawdziwa

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oszukujmy sie, postawilas sobie wysoko poprzeczke!
    Ale kochana, dasz rade, silna i madra baba jestes.
    :**

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przesadzasz? to jaka chcesz być? nudna? zodiakalna panna? oj to fakt- niełatwy charakterek, ale nie przesadzajmy... ja z jedną daję radę;)Bądź sobą! Bądź po prostu szczęśliwa!Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo ja też mam nadzieję, że kolejna dekada będzie lepsza od tej którą zamykasz :) i kolejna również i jeszcze następna !!!
    buziole Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu za duzo sie nie zmieniaj bo napewno zle bedziesz sie czula w obcej skorze,a tak nawiasem charakteru sie nie zmieni niech Cie wszyscy kochaja taka jaka jestes albo wcale to ich problem.Kazdy ma wady i zalety i Ty masz prawo je miec.Wazne zeby zdrowym byc i wiecej nic ...
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń