Łączna liczba wyświetleń

środa, 16 stycznia 2013

Jest okej...

Dałam radę. Poszłam, przebadałam się. Wyniki idealne. Kazałam macać te kulki, no to macał wszystko wzdłuż szwu i stwierdził że to szwy.
- Żeby Panią uspokoić, dam pani skierowanie na usg.
- Panie doktorze ale ja sie boje usg, bo mi się źle kojarzy.
- To co mam nie dawać?
- A jak Pan myśli?
- I tak niedługo miałaby pani kontrolne, to dam.

No to mam, przy następnym badaniu będzie też usg. Nienawidzę.
Staram sie tym nie martwić.
Najważniejsze, że wyniki dobre. Idę spać bo po dzisiejszym psychika mi siadła. Buzi

Dzięki wszystkim za dobre słowo i czasami potrzebny opierdol:) love you

9 komentarzy:

  1. aaa...że tak spytam skoro to nie usg - to jakie wyniki????
    bo mi robią tylko usg..

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że ok pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi robią raz w roku mammografię ;)

    Cieszę się, że wszystko ok!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak miało być.
    Co to za badanie ?
    pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  5. nic dwa razy sie nie zdaza
    nie boj sie
    usg to super badanie

    OdpowiedzUsuń
  6. No usg brzucha i cycków miałam narazie raz. A regularnie co 2-3 miesiące mam robione wszystkie markery, jakieś wapnie w kościach i inne. Z krwi się znaczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kciukasy mi przyrosły do wnętrza dłoni:))))
      bardzo się cieszę:)))

      Usuń
    2. Buzi!
      Dobranoc!
      Cieszę się baaaardzo:***

      Usuń