Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 8 stycznia 2013

Nie mam czasu...

Chciałbym być tu częściej ale nie mam czasu. A jak czas sie pojawia to weny brak. Znając mnie to jednak przyjdzie niebawem gdyż muszę sie zapisać na badania kontrolne. Od dwóch dni łażę z dwoma x na lewym cycku. jak sie zmażą to dorysowuję nowe. A bo leżąc na boku wyczułam sobie taką kulkę co sie jakby wpukla pod palcem i odskakuje jak puszczę. Taka jakby niedopompowana piłeczkę. prawdopodobnie to to samo co w lipcu 2011 zaraz przed wyjazdem na wakacje. Kulka jest wyczuwalna tylko w pozycji leżącej, potem sie chowa. Wtedy lekarz powiedział mi, że to otorbiony szef. No i przypadkowo go znowu wyczułam. Więc zaznaczyłam to miejsce długopisem żeby lekarz na pewno to znalazł i powiedział mi to samo. Stresu dużego nie mam bo tłumaczę sobie, że to juz było macane plus że w cycku pa mastektomii i rekonstrukcji to raczej nic nie odrasta. I będzie gucio. Wierzę w to. Ale trauma wyczucia, te pierwsze sekundy. Nie zasłużyłysmy sobie na ten strach. Nie zasłużyłyśmy.
Poza tym cisnę, biegam, ćwiczę, chudnę!!! Muszę dać radę, do marca muszę mieć jeszcze -3kg, to będzie dla mnie wielkie święto. Walcze ze soba od kąt skończyłam chemię. Jak zrzucę jeszcze te 3 to uzbieram bardzo ładna, okrągła sumkę zrzuconych kilogramów tłuszczu. Trzymać kciuki. Za to i za tamto :)))

15 komentarzy:

  1. może zamiast długopisu i krzyzyków poszalej i zrób jakis seksi tatuaz?
    Ależ ja ci tych zrzuconych kilogramow zazdraszczam
    tez sie wezne za sie, zobaczycie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ryba, przestań, bo przy Anki obsesjach to skończy zalana tatuażem.
      a ja kg wrzucam..buuu

      Usuń
    2. Anusia, skorpionka se machnij:P
      czymam kciuki za wszystko:DDD
      ja zrzuciłam 15 kg i dalej zrzucam, a jusz niekoniecznie kcem:P
      gaga

      Usuń
    3. no..na czole chyba
      gaga masz tatooo?

      Usuń
    4. A ja krzyzówek niet bom za głupia:)
      Tatuażu nie mogę bom zmienna. Buty, które kupie zaraz oddaję bo już mi nie pasują :)))
      A kg muszem zrzucać bom była jeszcze niedawno mega spaślakiem :), jak pisałam jeszcze 3 i osiągnę wynik 30kg w dół. Potem jeszcze 15 i jestem szprycha:)))

      Usuń
    5. jeju!!
      to ty juz masz nagrode, ubrania o kilka numerow w dol rozmiar!!
      gratulejszyn

      Usuń
    6. ileee????
      gały mi wyszły

      Usuń
    7. bez gal gupio wyglondasz, wkladaj spowrotem

      Usuń
    8. robiem sobie z małymi dziefczynkami tatuaż na nodze!
      gaga

      Usuń
  2. Jakoś spokojniej u Ciebie dzisiaj ,szaleństwa stresowego nie widać. Jakby coś to my tu z Rybeńką na stanowiskach czekamy w pogotowiu.
    Co to za sposób na tuszę...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojniej bo juz nie mam siły na stres i nerwy. A sposób na tuszę...jeść mniej i duzo duzo cwiczyć:)

      Usuń
    2. to już wiem czemu czasu brak

      Usuń
  3. No sama sie nie moge nadziwic ze juz tyle i ze taka bylam zapuszczona. A najwiecej dowalila mi kilogramow chemia i dlugo waga nie chciala leciec. Ale ten wynik to 1,5 roku wyrzeczen. Tak szybciej sie nie da.

    OdpowiedzUsuń