Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 15 stycznia 2013

Jutro...

Miałam nie pisać bo niby twarda jestem. A potem pomyślałam, że może lepiej nic nie zmieniać.
Skoro zawsze pisałam, że jutro badania i było dobrze, to muszę jednak napisać.
No to mam jutro badania. Strach powoli narasta. Moje wszystkie argumenty o tym co se tam znowu wyczułam, które były przez ostatnie dwa tygodnie twarde, znowu blakną.

Zaczynam celebrować te chwile bo co będzie jutro o tej porze? Czy wielka radość, siła i lekkość czy sami wiecie co. Staram się usilnie zapamiętać jak to jest nie mieć raka. Jak to jest nie myśleć.
Kurwa mać jak mnie to wkurwia!!!
A wiadomości dzisiaj oglądaliście? Nie ma kasy na leczenie raka. Człowiek całe życie płaci podatki i słyszy, że nie podejmą się jego leczenia bo nie ma kasy. Okej to niech mi nie zabierają pół pensji tylko pozwolą sobie te pieniądze odkładać, a potem leczyć się prywatnie.
Kurwa mać co za kraj!!!
Przepraszam bardzo, cisną mi się te bluzgi na usta.
Ciśnie mi się coraz większy strach do głowy, zabiera miejsce racjonalnemu myśleniu.
Jeszcze tylko wieczór i będzie panika, rano wielkie wyciszenie, a potem...???

28 komentarzy:

  1. kciukasy bendem czymać:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. no
    ja mam jakis podly humor dzisiaj i czarniwudztwo
    ma zadanie : jutro napisac ze wszystko dobrze, inaczej osobiscie znajde te 30kg tluszczu i doczepie spowrotem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czarnowidztwo dotyczy mnie i moich spraw, zeby byla jasnosc!

      Usuń
  3. Ryba no jasność jasność. Ale ty do siebie nie uprawiaj, taraj sie chociaz nie uprawiać czarnowidztwa oczywizda:)
    Gaga za kciukasy bedem wdzieczna:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się dziś wszystko ciśnie na usta, więc nic nie powiem.
    Jednak... Nie damy się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę,że jest ciężko...
      nie tylko mnie

      Usuń
    2. No niestety, przesilenie? za wcześnie chyba jeszcze:)

      Usuń
    3. może to reakcja szokowa? Ostre w robocie, a w Belgii śnieg!

      Usuń
    4. Ostra jak było? Ile miałas przerwy? No i co robisz w tej robocie bom ja biurkowa.

      Usuń
  5. Aniu, jutro BĘDZIE DOBRZE!
    rybeńko, u Ciebie też!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście będzie dobrze! Będę trzymać kciukasy:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki dziewczyny, spać lezę.
    Ryba do wodopoju i spać.

    OdpowiedzUsuń
  8. to ja idę spać z zaciśniętymi kciukasami :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymcie sie wszystkie dołki.
    Czekam na jutrzejszy raport, Anuśka.

    P.S. Ci ci nie zachorują na raka poumierają przy biurku.
    Żeby się tylko w swoim czasie jeszcze biurko znalazło dla starszej pani z laseczką/balkonikiem/na wózku/niepotrzebne skreślić.

    Szlag, co za kraj.

    OdpowiedzUsuń
  10. jutro jest dzisiaj
    siedzi w kolejce i siem czensie?
    moze moze cos napisac

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu kciuki zaciskam mocno napisz !

    OdpowiedzUsuń
  12. no to mamy nowy dzień
    jutro mamy

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy coś już wiemy???

    Jam sobie dziś też stresik zafundowała, ale o tym u mnie;)

    OdpowiedzUsuń