Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Bez podsumowań...

W tym roku bez podsumowań.

Bo właśnie tego sobie życzę.
- Mniej myślenia,
- rozkminiania,
- mniej wrażliwości, która czasem potrafi mnie zeżreć
- mniej złości
- dużo zdrowia

i nie bójmy się tego powiedzieć żebym dalej była taka fajna:) bo lubię siebie kiedy jestem wesoła i szczęśliwa.

I dokładnie te same życzenia dla Was.
- Abyście potrafili wyłuskać z życia same najpiękniejsze chwile.
- Nie tracili czasu na sprawy błache.
- Byli szczęśliwi i zdrowi.

Sobie też tego życzę w takim razie:))) Ściskam, całuję, pijcie, szalejcie, bzykajcie ;p

BBBBBUUUUUUUUZZZZZZZIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKIIIIIIIII!!!

7 komentarzy:

  1. Już miałam to ostatnie napisać, ale nie bedę dzisiaj złośliwa - w takim dniu ?
    Dzięki. Całuję i ściskam, mocno.
    Spełnienia pieknych marzeń, Anusiu.
    Do Siego Roku 2013

    OdpowiedzUsuń
  2. :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
    jak buzi to buzi:))

    OdpowiedzUsuń
  3. ok, ale dziś na trzeźwo będzie dla odmiany :P
    Masz już pejcz;)?

    OdpowiedzUsuń
  4. buziaki i obowiązkowo serducha
    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. coś tam siem naciska i puszcza- ja sie puszczałam i nie działało

      Usuń
  6. Ściskaaaaam!
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń