Łączna liczba wyświetleń

sobota, 22 grudnia 2012

Jestem...

Ależ zwariowany tydzień. Latałam, kupowałam, wymieniałam. Jakoś tak minęło nie wiem kiedy, nie wiem jak. Aż za szybko. A ja lubię ten okres przed, to oczekiwanie, przygotowywanie, myśl że już niedługo:)
Narazie upiekłam pierniki, dziś jadę na szmacie czyt.sprzątam, jutro może skuszę się na makowca.
Do tego wpadnie trochę odwiedzin i mamy wigilię i święta i nowy rok.
Ach leci czas, leci.
Co jeszcze mogę napisać, o pierdołach nie myślę, mam zakaz:)))

Mam nadzieję, że jeszcze napiszę ale może być różnie więc:

Wszystkim życzę
zdrowia - zarówno fizycznego jak i psychicznego
miłości - do wszystkich i wszystkiego co się da
współczucia - dla innych ludzisków, psiaków, kociaków itd
zatrzymania się - żeby zobaczyć - nie tylko patrzeć, żeby usłyszeć - nie tylko słuchać
no i w ogóle życzę Wam spokoju i cudnie spędzonego czasu w gronie najbliższych wesołych świąt :*

6 komentarzy:

  1. Anusiu
    i Tobie przede wszystkim zdróweńka, radości z chwil, żebyś realizowała Swoje plany i marzenia,
    i CZĘSTSZEGO odzywania siem...:PPPPP
    Ciepłych, Spokojnych Świąt :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, całuję, życzę jeszcze miłości, co ogrzeje serce......
    Buziaki Anula.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świąt bez głupot w głowie Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłości miłości milosci
    :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowia, szczęścia i wszystkiego co najlepsze !!

    OdpowiedzUsuń