Łączna liczba wyświetleń

piątek, 14 grudnia 2012

Wspominki...

Ostra mnie natchnęła, Dorothea, Amri i inni.
A więc około 2 lata temu również była moja operacja i chociaż staram sie przypomnieć sobie dokładną datę to nie mogę. Musiałabym sprawdzić w kadrach kiedy miałam szpitalne l4. To chyba dobrze nie?
Czas bardzo szybko leci, myli mi się kiedy wróciłam do pracy, kiedy to się zaczęło, kiedy skończyło.

A propo liczby 12 to moja szczęśliwa liczba, związek, ślub, wszystko co kocham wiąże się z 12.

A propo13. 13.12 zostałam poczęta:))), 13.2010 innego miesiąca powiedziałam małżowi że przed nami ciężki rok. Dokładnie dwa lata później 13.2012 uśpiłam swojego psiaka, który przez te ciężkie lata był dla mnie ogromnym wsparciem, zmuszał do wyjścia z domu, szczekaniem nakazywał wystawić łeb do słońca.
Śmieszne to, wszystko wydarzyło się 12, 13.

Może faktycznie istnieje coś takiego jak horoskop życia, przeznaczenie, los. Może...

P.s wszystkim miłego weekendu, mój wyjazdowy tym razem:)


20 komentarzy:

  1. to u mnie wszystko dzieje sie jesienia.
    Ale o tym juz wspominalam
    i mam z trzynastka baardzoo duzo wspolnego, urodziny, slub, takie tam.
    Dobrze ze nie pamietasz daty operacji, a co!
    Milego wyjazdu, szalona kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedź ,jedź-relaksuj się, wracaj szczęśliwa.
    Pogody ducha.
    U mnie co ważne dzieje się zawsze po 20 tym.
    Pa Buźka.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja sie trzynastego narodziłam. ze siostrą swą :P i pod numerem trzynastym adresowym wydarzyła sie ważna rzecz;) alem siem wstydzem pisać:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha jak sie wstydzi to ja tez wiem:))) o ostra ty lobuzie. To pisalam ja autor bloga ale z telefonu nie chce mnie zalogowac.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha jak sie wstydzi to ja tez wiem:))) o ostra ty lobuzie. To pisalam ja autor bloga ale z telefonu nie chce mnie zalogowac.

    OdpowiedzUsuń
  6. loguje i loguje, chcialam zauwazyc :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wróciłam:0 ależ się ubawiłam i uśmiałam przez ten weekend:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostra ty lepiej powiedz co się tego 13-tego działo:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrawiam milutko i zycze wszystkiego naj,naj
    http://kartka.org/od-eveliny-dla-przyjaciol-b0B

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem, jestem, za zyczenia bardzo dziękuję. Naskrobię coś w końcu obiecywam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystawiasz nas na cierpliwość:PPP
      gaga

      Usuń