Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 9 grudnia 2012

Święta...

Uwielbiam Święta i wszystko co z nimi związane:

- zastanawianie się co kupić na prezenty
- kolejki w sklepach
- kolędy
- potrawy
- nastrój
- światełka
- wszystko
- zamieszanie przy stole
Generalnie większość czasu spędzam z zaciśniętym gardłem bom płaczliwa z natury:)
No i te myśli, że mogło mnie nie być, a jestem i takie tam owakie.

Wczoraj jarmark świąteczny był cudny i zimny jak nigdy. Grzaniec (ce)  rozgrzewały nas wyśmienicie.
Wciągneliśmy również kilka przysmaków. A propo przysmaków, w tym roku po mojej stronie leży zrobienie ciast do mojej rodziny i do rodziny męża. Ulalala będzie się działo, gdyż daleko mi do Alex:)
Stawka tym bardziej rośnie bo oceniać będzie teściowa, no to się muszę postarać:)
Znam siebie i wiem, że pomiędzy kolędami poleci niejedno przekleństwo bo coś na pewno mi nie wyjdzie:)
No zobaczymy, zobaczymy:)))


                                                

13 komentarzy:

  1. a mi przypadnie zrobienie- wszystkiego! brrrr już się zmęczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ciepłem świątecznym powialo:)))
    Dasz radę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie brakuje zapachu pasty do podłogi- tak z dzieciństwa
    kojarzą mi się święta...
    i pomarańcze, mandarynki, cukierki czekoladowe, ależ to były
    rarytasy prawdziwie świąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do dzis, jak obieram cytrusy to przypominaja mi sie swieta...

      Usuń
    2. no tak...
      my to miałyśmy odświętne święta...
      a te młode to bendom wspominać kolędy
      w supermarketach:D

      Usuń
    3. Oj tam oj tam, nie zrzedz!
      Każde czasy sa najfajniejsze dla tych, którzy w nich żyją.

      Usuń
  4. dzień dobry Anusiu:)
    gaga

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaganiana dzisiaj byłam. Cześć gaga:) i dobranoc:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja droga. W razie czego śmiało pytaj, pomogę :))) Pozdrawiam, Aleex :)

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę wszystkiego najlepszego od święta i na co dzień... dużo uśmiechu, radości i wszystkiego, czego sobie zamarzysz!
    www.maryska-to-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń