Łączna liczba wyświetleń

środa, 14 listopada 2012

A co to?

Parę dni temu coś wyczułam, coś zabolało. Nie chcąc siać paniki na blogu, zasiałam ja w sobie i cichutko działałam. A miejsce w jakim to wyczułam już wołało o pomstę do nieba.
Dziś przyszedł ten dzień, kiedy kłamiąc iż jadę na basen udałam się do doktora.
Z duszą na ramieniu, bo przecież to niemożliwe żeby znowu się udało, w tajemnicy przed światem wyłożyłam stówę i weszłam do gabinetu.
Ufff!!!
Maść, leki, wchłonie się. Nie panikować, koło raka to nawet nie leżało.
Ufff!!!
-Panie doktorze czy ja jestem normalna?
-Jak najbardziej, coś Pani wyczuła, trzeba sprawdzać! Odpowiedzialność, świadomość!!!...

No to mi polał miód na serce bo myślałam, że już skretyniałam do końca. Znowu mogę zacząć się cieszyć bo lekko dygałam przez ostatnie parę dni.
A jak się upiję to dodam szczegóły co i gdzie se wymacałam i rak czego niby miałby to być.
Ale będzie ryk...:) kupa śmiechu:))) Ale to jak się upije, narazie się wstydzę:)))

20 komentarzy:

  1. więc czekam aż się znietrzeźwisz, bo śmiechu mi trzeba...
    taki ten listopad depresyjny... nie lubię... bardzo nie lubię się tak czuć :(

    OdpowiedzUsuń
  2. z winem przyszłam! z rana...) no ale mogę poczekać

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha nam rakowcom należy sie renundowany psychiatra:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po dzisiejszym dniu wydaje mi się, ze się nic nie należy. właśnie odkryłam że 7-godzinny dzień pracy już też nie- to zależy od widzimisię
      to jak usg włosa robiłaś?

      Usuń
  4. Alez mnie skreca, zeby sie dowiedziec gdzie sobie grzebalas D:D:D
    Wypij, wypij, to dobre dla zdrowotnosci!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czekam z niecierpliwością na info;) Napij się, jak pisze Rybenka - dla zdrowotności:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pijesz juz? Moze cos podeslac??

    OdpowiedzUsuń
  7. Och moje Kochane zostawię ten joke na później. Ale pomysł z usg włosa? Ciepło, ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahahaha prawie, że:) Jako, że piatek to życze wszystkim udanego weekendu. Ja dzis mam w planach ożłopac sie piwska:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli ze za pare godzin znajdziemy tu odpowiedz!!!

      Usuń
    2. Albo paniusia wypiła za dużo albo za mało :D

      Usuń
  9. mam takie same objawy jak ty po zasiedzeniu nie mogę iść przez pierwsze metry boli mam wrażenie że jest coraz gorzej,dodam że jestem kolarzem ale jazdę zawiesiłem myślałem że to przetrenowanie ale okazuje się że się mylę

    OdpowiedzUsuń
  10. mam takie same objawy jak ty po zasiedzeniu nie mogę iść przez pierwsze metry boli mam wrażenie że jest coraz gorzej,dodam że jestem kolarzem ale jazdę zawiesiłem myślałem że to przetrenowanie ale okazuje się że się mylę

    OdpowiedzUsuń