Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 5 listopada 2012

Oczywiście jest okej...

No już po i wiadomo, że jest okej. Doczekałam się nerwowo wyników, w między czasie naszło mnie trochę czarnych chmur, ale co po niektóre osoby ;) pięknie je rozgoniły rycząc na mnie żem durna. Bo jestem, to pewne.
Z biodrem lekarz zrobił minę moją ukochaną i kazał mniej ćwiczyć, odpocząć.  Wykluczył przeżuty.
Rozjuszona kazałam mu jeszcze pomacać gulkę na plecach, którą mam z 10 lat (WARIATKA!!!)
A że humor już mi się polepszył, to wracając do wczorajszej licytacji przypomniałam sobie, że ostatnio miałam na skórze piersi może z 0,2 mm krostkę, taką czerwoną plamkę, no i oczywiście żyłam parę dni w przekonaniu, że to rumień, rak itd.
Szkoda słów, szkoda gadać. Po raz setny powiem, że rak to choroba głowy, nie ciała.
No to sobie teraz odreagowuję cichutko w domu. Dla mnie dzień po badaniach to jak po maratonie.
Do tematu wracam w połowie stycznia, na razie spokój.
Dzięki Wam bardzo Ludziska, dzięki, dzięki, dzięki!!!
A w tym podziękowaniu dobra muza, choć nowa kilkuletnia to słowa mądre jak diabli, radzę się wsłuchać.
Dla Was!!!


I jak?


21 komentarzy:

  1. No dziewczynki, mamy spokoj z Anki histeria na 2 miesiace, hurraa!!!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Błogo mi, błogo- delektuję się tymi słowami- to eliksir na moje serce.........
    Odpoczywaj Kochana, odpoczywaj - po tym maratonie.
    My bedziemy teraz czuwać, w końcu tutaj -sami swoi.
    Z największą chęcią posłucham teraz muzyki dla nas.
    Zamieniam się w słuch..........

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy nasza Ania czytała kolejne, wczorajsze komentarze, w tym o rybie dla biskupa?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam, czytałam dziś rano i się uśmiałam :)
    Moje dziewuchy ukochane!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha,no wiadomo ze spoko majonez,teraz zamiast na twoich i moich urojonych przezutach, skupiamy sie na diecie,bo mam 25kg do zrzucenia,chyba ze tluszcz to tez przezuty,ha ha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre z tym tluszczem! Zam skuteczna chemie na ten rodzaj przerzutow!!

      Usuń
  6. Wdech i wydech i lecę na aquaaerobic bo ja dla odmiany mam jeszcze 20 do zrzucenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekarz zalecił odpoczynek, a ona nie słucha. Potem znowu będzie płacz, że coś boli- coś złego się dzieje.
      Oj ta Anka.

      Usuń
  7. Do Rybenki-ja tez znam ta chemie,tylko ze ona tak zabardzo nieskuteczna w tak rozsianej chorobie.No ale koniec zartow z chorob,kopa w tylek i hyz hyz na aerobic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że przerzuty po raz kolejny się nie potwierdziły, ale szkoda,że istnieja przeżuty w Twojej głowie.Na szczeście nie sa prawdą.
    Z każdym miesiącem powinnaś być spokojniesza, bo szkoda zdrowia i stresu na dalsze zycie.
    Trzymaj się ciepło.
    BM

    OdpowiedzUsuń
  9. Spoko w wodzie to nie taki wielki wysiłek. Ale padam, głównie psychicznie. Zostawiam was moje dziewczynki i idę spać. A piosenka się w ogóle podoba? Dobranocki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz sie balam, ze sie utopilas:P
      spij, utul sie w ramionach meza albo Morfeusza
      ja dzis tylko z Morfeuszem, niestety, niestety...

      Usuń
  10. Rany, ale ją ta wizyta u lekarza wykończyła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki z tego wniosek?
      Jak najdalej od konowalow, :D:D:D

      Usuń
  11. No wykończyła, wykończyła, ale ja zawsze chodze wcześnie spać bo wstaje o 5 :(((((

    OdpowiedzUsuń
  12. dzielna babka
    to jeszcze tylko 3 razy w tym tygodniu to wstawanie!

    OdpowiedzUsuń
  13. No i git, wiedziałam że będzie dobrze:)!

    OdpowiedzUsuń
  14. u Ani jak u Hitchcocka... najpierw napięcie rośnie a potem ... trzęsienie ziemi:)Ważne że jest dobrze!
    kowalska

    OdpowiedzUsuń