Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 1 listopada 2012

...

Dzień spokojny, rodzinny. Po południu poszliśmy na cmentarz,  po ciemku już. Udało mi się wszędzie trafić.
Pod krzyżem zapaliliśmy 3 dodatkowe znicze, za Chustkę, za Magdę Prokopowicz i za wszystkich z zeszłego roku Renate, Pauline Foodancera...
Patrzyłam na te trzy znicze stojące obok siebie i widziałam ich twarze, wszystkie takie uśmiechnięte. I widziałam Magdę i Chustkę jak się śmiały jak im się oczy świeciły. Mi też się świeciły od łez i gardło jakieś zaciśnięte.
Myślałam o tym, że za kilkadziesiąt lat nasze dzieci będą szły tymi samymi alejkami, zapalić nam znicze.
Wszystko takie samo, świat był i będzie. Tylko my się na nim zmieniamy, tak po prostu przemijamy, pstryk i nas nie ma.
A teraz na spokojnie, popijamy zieloną i oglądamy strażnika na dwójce.
A taki wciągający:)...że aż piszę sobie do was. dobranoc:)

9 komentarzy:

  1. Ja też poświętowałam, a teraz chyba chlapnę coś na rozgrzewkę, bo zimno.
    Ściskam ciepło, Aniu!
    Powinnam Cię osobiście uściskać za kołysankę Gintrowskiego.
    Wraz z nią wylało się o wiele więcej, niż Chustka.
    Ostatnio byłam zahibernowana emocjonalnie, kołysanka odkorkowała mnie - no i poszedł wodospad.
    Dziękuję:***

    OdpowiedzUsuń
  2. No co ty nie dziękuj:) Ale to dobrze, bardzo dobrze że się odkorkowałaś. Trza się od czasu do czasu porządnie wyryczeć. Może kiedyś się uściskamy, kto wie:))) na zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  3. tak to jest,to Przemijanie jest tak bardz wpisane w zycie. Dobrze jest to sobie uswiadomic czasem, zeby lepiej, mocniej zyc. Bo zycie jest takie piekne!!

    OdpowiedzUsuń
  4. takie wciągające, że aż czytam.
    o chyba się skończył.
    dziś przy grobach spotkały się dwa raki rodzinne. ja i Młody człowiek.
    uśmiechy przyklejone...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak, ze ten rak laczy?

      Usuń
    2. człowiek zawsze do czegoś przynależy. chcąc, nie chcąc do różnych grup. grupa rakowa nie jest fajna. a grupa rakowa stojąca nad grobami..czarny humor

      Usuń
    3. Przesadzasz z ciemnym kolorem i humorem. Sądzę,że stawonóg już cokolwiek oswojony ?

      Usuń
    4. u mnie wierzę, że tak... niestety Młody człowiek ciągle walczy..

      Usuń