Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 22 listopada 2012

O jezuśku...

No i stało się, poważne problemy zeszły na drugi plan.
Nastały te dni gdy:
-płakać się chce bez powodu
-jestem brzydka
-fryzjer beznadziejnie mnie ściął (tak jak zawsze, ostatnio byłam zachwycona)
-do dupy kolor farby do włosów (taki jak ostatnio)
-jestem gruba, nie chudnę już
-jestem brzydka
-wszystko mnie wkurwia
-nie umiem się cieszyć
-nie umiem się śmiać

No to mam co chciałam. Mam dość. Niech już mi minie:))))) Baby naprawdę są jakieś inne:)))

19 komentarzy:

  1. okres? czy za dużo czasu na myślenie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nas tutaj nie było- ot i powód.
    Rybulka mówiłaś ,że na jakiś czas mamy Ją z głowy.
    No i co?

    OdpowiedzUsuń
  3. To wy chyba chcecie w dupe. Rybeńka co ja widzę, masz bloga i mnie jeszcze nie zaprosiłaś. Ide czytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anula, myslam, ze ty juz dawno??
      a czy Ty wiesz, ze bylas moja pierwsza?

      Usuń
    2. no patrzajta- rozprawiczenie normalnie

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. no pierwszy blog, ktory czytalam.
      Znalazlam kiedys na onecie zajawke i weszlam, a potem trafilam do innych:)

      Usuń
    2. A pamiętam ten dzień gdy wyszczególnił mnie onet hihi. Kariera blogowa była tak blisko. Widziałam już siebie na czerwonym dywanie:))))
      Ja pamiętam te nasze niekończące się maile. W kolejce w sklepie, na światłach w aucie:)))
      Zawsze do usług:)

      Usuń
    3. pierwszej milosci sie nie zapomina♥

      Usuń
    4. sexem mi już podchodzi :P

      Usuń
    5. ostre, czy tobie wszystko seksem podchodzi czy tylko mnie sie tak wydaje?:P

      Usuń
    6. no feng shui robi swoje ;)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem taka sama :) i jeszcze
    - jestem głupia i nic nie umiem
    Dobrze że tylko w listopadzie albo czasem :)
    kowalska

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt, to jest okropne w nas, babach..

    zapraszam do mnie: http://elegantintimacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś ocalona po raku, wprawdzie mąż nie ten, nie kocha jak kobietę , ale na litość boską po tych doświadczeniach odchudzanie jest najważniejsze???nie życie?????

    OdpowiedzUsuń